poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Uncharted Treasure SONIC WORKAHOLIC

Uncharted Treasure to po domowemu "Quick", w skrócie zwanym Qui. Mój drugi pies, border collie. Qui urodził się 1.07.2016 w hodowli Sonic Workaholic w warszawie. Odebraliśmy go w wieku 7 tygodni, dokładnie 19.08.2016.
Gdy tylko wszedł do ogrodu, zachowywał się jakby był u siebie w domu ^_^ Kas pierwszego dnia chciał się z młodym bawić, potem miał lekkiego focha, ale już w poniedziałek spowrotem się razem bawili <3 Pierwszej nocy spałam 3h, poszłam spać o 24:00, a wtedy wstał papi i poszliśmy spać o 4:30 :D Aktualnie potrafi spać nawet do 9:00 #wow i zostaje sam w domu w klatce i... śpi :) W dzień raczej komunikuje, ze chce wyjść na dwór, ale zdarzają się wpadki. Jest bardzo pozytywny, kocha wszystkich ludzi i wszystkie psy, ale na początku podchodzi z lekkim dystansem, niektórych się boi. Jest wrażliwy na niektóre dźwięki, boi się kichania np:P nie lubi dźwięku motoru, a na zewnątrz jest ciekawy, ale nie pewny. Myślę, że kwestia czasu i będzie wszędzie śmigał. Uwielbia atakować mopa i chusteczki:P Całymi dniami chciałby się bawić z Kasprem, ale najzwyczajniej w świecie nie jest to aż tak odwzajemnione, hahah. Lubi wodę, aczkolwiek jestem ciekawa jak zareaguje na otwartą, duuużą wodę:) Wszystko przed nim. Spotkać nas będzie można na Latających Psach, to będzie pierwszy większy wypad młodego dlatego bądźcie wyrozumiali, może być zakłopotany. Następnie atakujemy Dog Games Fall:) Na razie jest najkochańszym, głupiutkim synusiem, dzieciaczkiem <3



pierwsza dobra, po prawej, urodził się drugi, 4:40












juz w klatce nie ma podkladow takze spokojnie ^_^


18 komentarzy:

  1. Czemu border? Czy ktoś w końcu weźmie jakąś inną rase? Pewnie zaraz napiszesz że marzyłas o niej dawno, ale sorry, tekst już oklepany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, daaaaawno nie widziałam by ktoś wziął coś innego, ale w sumie teraz każdy musi mieć tego BC. :p

      Usuń
    2. a pewnie, że autorka nie ma na to odpowiedzi zaraz usunie komentarze ^^ <3 Chyba, że jest odważna i potrafi zachować opinię innych :')

      Usuń
    3. A czemu to pani/pana (anonimy najodważniejsze) interesuje? Wzięła bo chciała i raczej nikomu nic do tego.

      Usuń
    4. Najlepsza odpowiedź to AHA :P Nie, nie napiszę, że marzyłam dawno o borderku;) Otóż miał być cocker, tylko działałam trochę pod presją znajomej. Nie, nie kazała mi, bo chce mieć cockerka, ale nie teraz, chciałam odskok od spaniela, dlatego napisałam hodowczyni, że rezygnuje. Ciężko było mi patrzeć jak "moje" dziecko jedzie do hiszpanii, ale czułam, że zrobiłam dobrze. Borderów znam bardzo dużo i po prostu uwielbiam z nimi pracować, ale nie mówię tu o każdym jednym borderze. Chciałam psa z dość mocną psychiką, ale nie betona, zrównoważonego, z fajnym charakterem i predyspozycjami sportowymi. Natknęłam się na miot po Lilou i Jammim. Nakierowany na agility - czyli coś co kocham i chciałam kontynuować, obydwoje mają niesamowite charaktery, bardzo słodkie - nie umiem opisać, trzeba ich poznać. Dodatkowo nie są to psy, które są cieniutką plasteliną (mam na myśli tu psychikę). Z Li spotykałam się dość często od grudnia, szczeniaka wzięłam w sierpniu, zdążyłam ją poznać i wiedziałam, ze to jest to, widziałam jak pracuje, nawet coś z nią robiłam. Trochę namąciłam, ale ostatecznie - po prostu uwielbiam styl pracy bc, a co jeszcze przytrzymało mnie przy tej decyzji - ich predyspozycje sportowe, których showowy cocker, którego chciałam brać by nie miał. Nie jest tak, ze gdyby nie wyszło z Qui wziełabym bc z jakiegokolwiek miotu, miałam określone kryteria i ich się trzymałam. Poza tym, mam brać inną rasę, żeby osoba, która nawet nie ma odwagi się ujawnić była zadowolona? Z jakiego powodu mam usuwać komentarze? Ty nie lubisz bc, ok, ja lubię, chciałam takiego psa, nie ze względu na modę, Ty weźmiesz innego psa, ras jest tyle, że chyba każdy znajdzie coś dla siebie? Nawet w samych borderach jest taka różnorodność, że głowa mała. :P

      Usuń
    5. Wiecznie nakręcona - a czemu nie można pytać?? Kto pyta nie błądzi podobno

      Usuń
    6. Każdy musi mieć bc? Ciekawe, bo ja mam smooth collie i to szczeniaka, ups :)

      Usuń
    7. Do wszystkich anonimowych 😉 Pewnie Klaudii nawet nie znacie, zobaczyliście że młoda dziewczyna ma bordera i już atak 😂 Ha, Klaudia startuje w różnych zawodach z Kasperem, agi, obi...To była Klaudi decyzja, sama mam bordera, młodszego o miesiąc od Quicka 😉 I co mam się zabić? 😂 Border to nie jest pies na popis, to jest pies bardzo zwinny, szybki, niesamowicie inteligentny 😍 Może to z zazdrości takie głupie komentarze... Powodzenia Klaudia! Pozdrawiamy razem z małą Bailee! 😃

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. na powodzenia będzie czas ^_^ na razie rośnie (zdrowo!!!!!trfutfu) i cieszy się byciem dzieckiem:D

      Usuń
  3. Hahah Klaudia bardzo długo czekała na tego papi i był to bardzo przemyślana decyzja. Skoro ktoś trenuje agility i chce psa do tego sportu to wytykwnie rasy jest zwykłym czepialstwem i zazdrością ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to teraz tylko borderki są do sportu? Ludzie to są psy pasterskie i nie są tylko i wyłącznie do pracy w agi i fri ;))

      Usuń
    2. Nie, ale taka prawda, że są najlepsze :-D ciekawa jestem czy Qui też będzie pasł jak mama.

      Usuń
    3. wiele ras nadaje się do sportu, ale mi styl pracy i predyspozycje najbardziej pasują BC ;) tak, tak psy pasterskie! Będzie pasł, a jak to się okaże :)

      Usuń
    4. chciałabym dowiedzieć się kto takim odważnym anonimem jest? ;D

      Usuń
  4. Klaudia, nie dowiesz się, ludzie zawsze będą pierdolić za plecami :) Pierdolili, bo pracowałam z emerytem, pierdolili że robiłam frisbee z astem i pewnie pierdolą, że wzięłam maliniaka. W każdym bądź razie niech sobie pierdolą co chcą, bo najważniejsze jest to czego Ty chcesz, że masz to o czym marzyłaś i że będziesz spełniać się w tym co kochasz. Jak anonimek taki mądry to niech sobie weźmie co on tam chce i sobie z tym żyje. Nikt nikomu do łóżka nie zagląda i tak samo bym chciała żeby nikt nikomu nie wytykał wyboru rasy. Jak ktoś się dobrze z borderem czuje i jeśli ktoś ma wiedzę (a Klaudia ją ma) to niech bierze bordera i będzie szczęśliwym. :) Psi światek jest czasem beznadziejny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a Qui na pewno poznam, postaram się jak najszybciej poznać tego przystojniaka <3 Quiczku pomagaj spełniać mamusi kolejne marzenia<3

      Usuń
    2. <3 tyle mogę powiedzieć, kocham <3

      Usuń