niedziela, 28 sierpnia 2016

Seminarium obedience z Asią Hewelt

6 lipca tuż po odwiedzeniu szczeniaczków z Sonic Workaholic ruszyłam na seminarium obedience na awf :D tego dnia byłam wyłącznie jako obserwator. Gdy Asia dotarła po opóźnieniu spowodowanym pęknięta oponą, rozpoczeliśmy wykład na temat pracy z psem w obedience, podstaw pracy itp. Potem zaczęły się wejścia z psami, które przerwała nam ulewa :P po jej przeczekaniu wróciłam do domu.



Następnego dnia rano, zdecydowałam, że wezmę ze sobą Kaspra, może porobi kładkę po boku czy coś, ostatecznie wzięliśmy udział w seminarium:P na pierwszym wejściu po raz 749390 próbowałyśmy naprawić chodzenie przy nodze, na kolejnym ćwiczyliśmy zmiany pozycji i samokontrole na ogarnięcie emocji:P atmosfera była mega, wszystkie teamy radziły sobie genialnie, jestem zachwycona! <3


Ze względu na brak klatki, Kas musiał wytrzymać przywiązany do płotu i nie zrobiło to na nim wrażenia :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz