niedziela, 19 czerwca 2016

Seminarium Frisbee z Asią Korbal

11-12.06 organizowałam seminarium frisbee z Asią Korbal na awfie. Los tak chciał, że jedna osoba zrezygnowała dzień przed semi, postanowiłam nie marnować okazji i pokazać Kaspra Asi. Nie planowałam cudów z dyskami, nawet nie chciałam ich używać. Zależało mi na zrobieniu elementów frisbowych na zabawkach lub smakach. Chciałam też pokazać nasza wymianę zabawkami i aport.



fot. Paulina Chłopaś


Na pierwszym wejściu pokazałam wymianę zabawek i aport. Wymianę nieco zmodyfikowaliśmy, ale została określona jako 'dobra' :D Aport dostał to samo miano, był szybki zgrabny i prosto do rączki, nieważne gdzie była. Dopiero na ostatnim aporcie, Kas zauważył coś NIESAMOWITEGO po drugim końcu placu i musiał tam pobiec, ale zgubił zabawkę tuż koło mnie, to nie był przypadek, on wiedział, że musi przynieść!! xD

Na drugim wejściu Kas nie miał do końca humoru na zabawki, więc porobiliśmy różne rzeczy przydatne do frisbee na smakołyki. Wtedy rudy pracował nieziemsko, ze 100% skupieniem, wszystko starał się zrobić idealnie i nic na około nie było ważne :D

fot. Paulina Chłopaś
Następnego dnia, na pierwszym wejściu naprawiliśmy leg vaulty, które już naprawiałam na lekcji u Ani, ale zdążyłam zepsuć:P To niesamowite jak każdy uczy inną metodą, to przydatna wiedza, dzięki niej, będę mogła wykorzystać kilka sposobów przy moich kolejnych psach:) porobiliśmy też dogcatche z flipa, które wychodziły spanielowi superładnie, ale ja nie umiałam uklęknąć po złapaniu go, jeszcze to ogarniemy!!!:D

Na drugim wejściu chciałam naprawić overy, ale po teorii i ułożeniu w głowie jak powinien być zrobiony over, rzucałam psu inaczej niż zwykle i każdy jeden (a zrobiliśmy kilka rodzai) wyszedł bardzo dobrze, z idealną wysokością, ślicznym złożeniem w rogalik i upadkiem na cztery łapy. <3

fot. Paulina Chłopaś
widzicie to piękne złożenie się?:D
Wydaje mi się, że atmosfera na semi była naprawdę fajna, dziękuje wszystkim za sprawne stawianie się na swoje wejście i gratuluję sukcesów i zdobytej wiedzy! Do zobaczenia, może na zawodach? (oczywiście my, a przynajmniej Kas jako widz!:P) A Asi dziękujemy oczywiście za poprowadzenie semi i podzielenie się swoją wiedzą:D

fot. Paulina Chłopaś
fot. Paulina Chłopaś
fot. Paulina Chłopaś
te żebra :o fot. Paulina Chłopaś
nieudolna próba uklęknięcia po dogcatchu, fot. Julia Janowska

6 komentarzy:

  1. Czyli zupełnie na spontanie ;)
    Seminarium frisbee bez frisbee, jak widać można i tak.
    No to do zobaczenia! Spokojnie, my też jako kibice :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już niedługo mam nadzieje:) ale Kas chętnie z wami posiedzi, byle nie łapać dekielków! xD xD

      Usuń
  2. Spontan najlepszy :)
    Kto wie, może zdecydujecie się wystartować w jakiś zawodach :)

    Pozdrawiamy
    Biały Krukk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zawodach frisbee jedynie Speed Way haha :D

      Usuń
  3. Geniuszek spanieluszek <3 Jeśli te vaulty są tak genialne w realu jak na zdjęciach to wowowowowowow <33333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 nagram, to ocenisz :D czasem jeszcze zapomina użyć w 100% tylnych łapek :P

      Usuń