piątek, 19 lutego 2016

Liebster Blog Award.

Szczerze mówiąc liczyłam, że ominie nas LBA, ale cóż nie udało się, także postanowiłam coś jednak napisać..





Pytania dostaliśmy od Lakiego;)

1. Co najbardziej lubisz robić ze swoim psem w wolnym czasie?
      Hm..Wszystko! Jest mi to totalnie obojętne. Czy ćwiczymy agility, bikejoringujemy, bawimy się piłką, obikujemy czy leżymy na łóżku i leniuchujemy.. spędzam czas z moim psem i to jest najważniejsze, nie ważne jak, ważne, że z nim!

2. Twój ulubiony psi sport? Jaki i dlaczego?

      Agility i frisbee. Wow, nie wyszukane, proste znane wszystkim. Nie umiem dokładnie powiedzieć dlaczego, po prostu. Razem biegamy agility i chociaż kiedyś nie byłam co do tego przekonana, aktualnie nie wyobrażam sobie życia bez torków. Moje endorfimy szaleją na myśl biegania już za dwa tygodnie!! <3 Frisbee uwielbiam za tą widowiskowość, ale nie mam psa stworzonego do tego, może w przyszłości, jednak myślę, że moje serce zostanie najbardziej przy agilitkach:) Lubię też obedience za dłubanie w tych szczególikach, za idealność tego sportu, aczkolwiek mój pies nie lubi takiego perfekcjonizmu i idzie nam jak idzie:P

3. Czy łączysz swoją przyszłość z psami, jeżeli tak to jaki zawód?

      Tak, na pewno w moim życiu psy będą najważniejsze, w końcu to to co kocham ponad wszystko. Ale raczej nie będzie to powiązane z moim zawodem;)

4. Ulubione smakołyki twojego psa?

      Wszystko co zdatne i niezdatne do zjedzenia!

5. Jakie sporty trenujesz ze swoim psem?

      Agility i obedience. Dawniej dłubaliśmy elementy frisbee.

6. Wasz największy sukces?

      Hm, zmiana o 180 stopni. Wyeliminowanie agresji, nauka chodzenia bez smyczy, skupienie na mnie. No, ogólna zmiana. :)

7. Co najbardziej lubisz w swoim psie?

      To, że kocha wszystkich ludzi i mizianki. Mega urocze! :D

8. Co motywuje Cię do pracy z psem?

      Internet, moi znajomi iii to jak widzę efekty pracy. Zresztą po prostu lubię to i gdy dłużej tego nie robię, po prostu zaczyna mi brakować.

9. Dlaczego założyłaś/eś bloga o swoim psie?

      Pod wpływem impulsu ze strony psiego świata, wszyscy mieli to ja też. Aktualnie to taki mój pamiętnik:)

10. Twoja ulubiona sztuczka i ulubiona sztuczka, którą Twój pies zna?

      Hmm, fajne jest chodzenie na przednich łapach, wskakiwanie na stopy.. Kas umie tylko to drugie. Ale uwielbiam też susła, wstydzenie się, crossa, dogcatch'e, vaulty i flipy.. :D

To byłoby na tyle, nie nominuję nikogo:) Albo inaczej nominuję wszystkich chętnych, a że nie mam głowy do wymyślania pytań - odpowiedzcie na pytania wyżej.


Zasyp fotkami Kaspra z 2016, 3,2,1..





Za zdjęcia dziękuję Natalii Wajszczak i Karolinie Mazur!
Pozdrawiamy, K&K

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz