sobota, 2 stycznia 2016

Jak znaleźć klub agility w mojej okolicy?

Wiele osób narzeka, że w jego okolicy nie ma żadnych klubów agility, niestety nie mam możliwości na wyszukanie klubów  z idealnie każdych miast, ale każde województwo ma swoje miasto i tutaj znajdziecie kluby w nim lub jego okolicach.


MAZOWIECKIE:

Województwo stolicy oferuje nam sporo klubów, ze względu na moje miejsce zamieszkania znam ich tutaj najwięcej więc, Warszawa:



WIELKOPOLSKIE:

>Poznań i okolice:

>Olsztyn:

>Szczecin i okolice:

POMORSKIE:

>Trójmiasto:

>Bydgoszcz i okolice:

PODLASKIE:

>Białystok:

LUBUSKIE:

>Gorzów Wielkopolski i okolice:

>Kraków i okolice:

>Katowice i okolice:

PODKARPACKIE:

>Rzeszów:
  • Sekcja Agility Rzeszów

OPOLSKIE:
>Opole i okolice:
LUBELSKIE:

>Lublin i okolice:

ŁÓDZKIE:

>Łódź i okolice:

ŚWIĘTOKRZYSKIE:

>Kielce i okolice:

DOLNOŚLĄSKIE:

>Wrocław i okolice:

Klub Agility FreeX
Fot. Nina Szarska

Mam nadzieje, że znalazła tu się znaczna część klubów  w polsce (wciąż mało!), jeśli jakiś pominęłam, źle napisałam nazwę lub źle podlinkowałam - będę wdzięczna za podpowiedź w komentarzu. :) Stwórzmy razem wielkie zbiorowisko Polskich Klubów Agility! (pka). A wy, w jakich klubach biegacie? 
Pozdrawiamy, K&K

15 komentarzy:

  1. Bardzo przydatny post Klaudia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alternatywa tak blisko mnie a nawet nie wiedziałam o jej istnieniu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Alternatywa tak blisko mnie a nawet nie wiedziałam o jej istnieniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alternatywa już chyyba nie istnieje

      Usuń
    2. Właśnie co do alternatywy nie mogłam znaleźć pewnych informacji..

      Usuń
  4. Klub Agility Hanys Power Agility Team już dawno nie istnieje a i zapomniałaś dodać, że na Śląsku jest jeszcze klub Flow (tam uczęszczamy) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, Flow! Ok, nie jestem w stanie wszystkiego znalezc, kluby niestety ciągle się otwierają i rozpadają...

      Usuń
    2. Flow ma tylko stronę na Facebooku :)

      Usuń
  5. W Lublinie działa grupa Agility, na fb Agility Lublin, nie wiem czy jest jakaś nazwa, w Zamościu również plac oferuje Kinga Woszczyk ale zgłaszać się trzeba na priv.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wiele placy oferowanych przez prywatne osoby, ale to nie jest klub mimo wszystko:)))

      Usuń
  6. Niestety, ale także muszę napomknąć, że wiele z tych klubów już dawno nie prowadzi działalności. Słynny krakowski Hiport, gdzie dużo osób zaczynało, rozpadł się wiele lat temu, agility w Hitt dog też raczej już nie funkcjonuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu, zauważ, że nie wszystko jestem w stanie sprawdzić dlatego prosiłam o poprawianie;)

      Usuń
  7. Świetny post... ale mimo to do najbliższych miejsc, czyli Szczecina, Trójmiasta mam ok. 3h drogi, więc aktualnie o klubach mogę zapomnieć :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno wielu osobom się przyda :) Ale niestety u nas w Opolskim klub agility FleeForFreedom już też raczej nie aktualny :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Do Małopolskiego dopisz Nowy Targ Agility Team ;)

    OdpowiedzUsuń