niedziela, 20 września 2015

Turniej Treningowy Agility Zero!

Dużo tych debiutów ostatnio! :D
Czasem jest tak, że wszystko mówi Ci, że nie możesz, a potem zmienia zdanie i układa się tak, że po prostu musisz jechać! Tak było tym razem. Najpierw wesele, rezygnacja z powodu odrzucanej przez Kaspra łapy. No i ominęła mnie rezygnacja bez ponoszenia opłaty, a nikt nie chciał mojego miejsca. :P Ustaliłyśmy z Agą, że mogę pobiec w Jumpingu, a godziny zawodów ułozyły się tak, że miałam idealnie zdążyć na wesele. No i pojechaliśmy, razem z Martą i Holly. Po półtorej godziny drogi dotarliśmy na miejsce spóźnieni na zapisy. :P Rozłożyłyśmy klatkę, schowałyśmy psy i czekałyśmy na rozpoczęcie J0.





W końcu zaczęły się L-ki J0, startowaliśmy jako pierwsi w M-kach, czyli zaraz po L-kach.
Wyjęłam Kaspra z klatki i pozwoliłam oglądać inne psy. Gdy zbliżała się nasza kolej skupiłam go na mnie (albo raczej kiełbasie :D) i wreszcie weszliśmy. Posadziłam psa przed pierwszą chopką, zdjęłam mu obrożę iii.. zaczęłam, biegniemy! Do pokonania mieliśmy 17 przeszkód (chopka, tunel, tunel, tunel, chopka, chopka, chopka, chopka, tunel, chopka, tunel, tunel miękki, tunel, tunel, chopka chopka, chopka). Zatrzymał nas tunel miękki, próbowaliśmy pokonać go dwa razy, ale cóż, dwie odmowy, czyli jeden błąd. No i oczywiście DIS. Reszta przeszkód bezbłędnie, w naprawdę ładnym jak na Kaspra tempie.


Drugi bieg poszedł zdecydowanie gorzej. :P Jak tylko próbowałam skupić psa..odrazu widziałam, że on już nie ma ochoty. No i miałam rację, nie liczyłam ile razy zwiał, ale z 5 minimum, Okazało się, że usiłował zdobyć piłkę, upss. No i nawet nie dokończyliśmy biegu. :D Czyli ogólnie drugi bieg bardzo bekowy, trudno to nazwać disem, tego nie można nazwać, ahahah.

Mimo wszystko, jestem z niego ogromnie dumna, gdyby nie tunel miękki byłoby naprawdę prze genialnie! Oczywiście wczorajsze zawody wykreśliły nam TSD w gdańsku, tego byłoby za dużo na jeden miesiąc. :)


Po ostatnim biegu <3

Fot. Klaudia Bilska

Fot. Klaudia Bilska

no i powrót. :>
Do napisania! K&K

8 komentarzy:

  1. Super Wam poszło! Kasper jak na swój wiek ma niezłego speeda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszeem, pobiegł bardzo ładnie. Totalnie odpuszczam mu ten drugi bieg :D

      Usuń
    2. Owszeem, pobiegł bardzo ładnie. Totalnie odpuszczam mu ten drugi bieg :D

      Usuń
  2. Gratki Stefan! :D Proszę wycałować ode mnie Kasperka! <3

    P.S. Pisze się HOPKA xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wam poszło :) Gratuluję ;) http://mojekudlacze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Pimpek nigdy nie widział miękkiego tunelu, więc pewnie też byłby DIS...

    OdpowiedzUsuń