czwartek, 2 kwietnia 2015

DIY - piłeczkowy szarpak

Ostatnio mam fazę na "zrób to sama", być może to syndrom nietrwałego oszczędzania :P Przechodząc do rzeczy, dzisiaj chyba najprostszy szarpak jaki jest możliwy do zrobienia! Polarowy szarpak z piłeczką.

Co jest nam potrzebne?
  • koc polarowy
  • piłka tenisowa
  • nożyczki
  • marker/cienkopis/długopis
 



Zaczniemy od wycięcia 4 lub 8 mniej więcej równych pasków z koca polarowego. Dla ułatwienia możemy narysować sobie linie.

 
 
 
 
Tniemy 4 lub  8 pasków, w zależności od tego jaki gruby mamy koc i jak gruby ma być szarpak. Ja wycięłam 8, nałożyłam na siebie po 2 i plotłam z 4 podwójnych.
 
 
 
 Pasma składamy razem i na końcu zawiązujemy supeł.
 

Potem pleciemy w kwadrat. Jeśli ktoś nie wie jak - TU.

 

 
No i tak pleciemy sobie najzwyklejszy kwadratowy szarpaczek. ;)
 
 
 
Gdy nasz szarpak jest już gotowy, robimy nacięcia na piłce z obu stron i przewlekamy ją na drugą stronę. A! Drugi supeł (koło piłki) musi być podwójny, żeby nie spadała.
 
 
 
A gotowy szarpak wygląda tak:
 
 

 




 Pozdrawiamy K&K

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


3 komentarze: